مشاور امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت : کی‌روش از سوی کفاشیان موظف شده بود قبل از سفر وینگادا به ایران با او صحبت کند.
 
به گزارش راسخون، هوشنگ مقدس در گفت و گو با فارس در خصوص سفر کی‌روش به امارات قبل از عزیمت به دوبی گفت: کی‌روش از سوی کفاشیان موظف شده بود تا قبل از سفر وینگادا به ایران با او صحبت کند، ضمن اینکه در این گفت و گوها که طی دو سه جلسه بود، خیلی هم او را تشویق به حضور در ایران کرد.
 
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد توافقات لازم انجام شده باشد و وینگادا برای امضای قرارداد راهی ایران شود.
 
مقدس در مورد سفر کی‌روش به برزیل گفت: سرمربی تیم ملی به منظور حضور در کارگاه آموزشی جام جهانی که با حضور سرمربیان، سرپرستان و ناظران امنیتی برگزار می‌شود، صبح امروز راهی برزیل شد. البته قبل از برگزاری این کارگاه، کی‌روش سری هم به کمپ تیم ملی خواهد زد.
 
مشاور امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت شکایت کی‌روش از اسپانسر پیراهن تیم ملی گفت: در این مورد حرفی زده نشد، اما او وکیل گرفته تا در ایران پیگر کارهایش باشد.
 
وی افزود: تمام فکر و ذکر کی‌روش، کمپ آفریقای جنوبی بود که کنسل نشود، ضمن اینکه برای حل مشکلات بازیکنان شاغل در قطر به احتمال زیاد پس از دیدار با گینه، کی‌روش به به همراه نبی راهی قطر شوند.
 
مقدس یادآور شد: پس از پایان لیگ برتر، 23 یا 24 فروردین اردوی تیم ملی برای حضور در کمپ آفریقای جنوبی آغاز می‌شود که اگر این اردو لغو نشود، 4 بازی دوستانه برای این کمپ پیش بینی شده است.
/2759/